סטודיו וידה

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




    הדמיות תלת מימד לבתים 

    כיום כמעט ואין איש מקצוע מתחום הבנייה והאדריכלות אשר אינו עושה שימוש בהדמיות מסוגים שונים. כך שלמעשה הדמיות תלת מימד לבתים הפכו במהרה ליצירה מבוקשת אשר מקנה ליזמים השונים את האפשרות שבבחינת והצגת עבודתם בצורה המדויקת מכל. סטודיו וידה המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהפקת ועיצוב ההדמיות הממוחשבות המרשימות ביותר, זאת תוך שימת דגש מרבי על התאמתן באופן מדויק לכל פרט ופרט בתכנון האדריכלי שלכם.

    יצירת הדמיות תלת מימד לבתים בשלבים

    במשך שנים ארוכות נאלצו יזמים, אדריכלים וחברות בניה שונות להציע את שירותיהם בעזרת לא יותר משרטוטים והבטחות לתוצר איכותי. אך כיום נוכל לראות כי עומדת לרשות כלל אנשי המקצוע הללו אפשרות מדהימה להצגת התכנון העתידי בצורה וויזואלית ומרשימה במיוחד, זאת בעזרתן של הדמיות תלת מימד לבתים.

    הבניה של הדמיות תלת מימד לבתים מתבצעת בשלבים.

    • בשלב הראשון מתבצע מידול תלת ממדי של המרחבים השונים, הקירות, הדלתות והחלונות.
    • לאחר שהוקמה הצורה של האובייקט הרצוי במרחב ניתן יהיה להגדיר את הצבעים השונים והחומרים מהם מורכבת הסביבה. בין אם זכוכית, אבן טבעית, שיש, קרמיקה או כל חומר אחר.
    • ביום עריכת הצבעים והמרקמים השונים חשוב יהיה להתמקד גם בתחום התאורה, בין אם הטבעית או המלאכותית. ניתן יהיה ליצור אווירה של כל שעות היום בהתאמה לדרישות הלקוח, בוקר, צהריים, שקיעה ולילה. התאורה היא זו אשר תהיה בעלת השפעה מרובה על האווירה של ההדמיה ועל כן חייבת להתבצע תוך תיאום אל מול הלקוח.

    הדמיות תלת מימד לבתים

    הדמיות תלת מימד לבתים מתקדמות ואיכותיות לשירותכם

    בעת עבודה עם סטודיו וידה אתם מבטיחים לעצמכם את קבלת ההדמיות הממוחשבות האיכותיות והמרשימות ביותר. זאת תוך התאמה מדויקת לצרכים שלכם ולשרטוטים אשר תעביר לסטודיו. הצוות המקצועי שלנו מקפיד על שימוש בטכנולוגיה ובטכניקה המתקדמת ביותר, זאת בכדי שניתן יהיה ליצור בסופו של יום את ההדמיה המרשימה והאסתטית ביותר.

    הדמיות תלת מימד לבתים

    אין זה פשוט לבנות בית מאפס או לבצע בו שיפוץ יסודי. צריך לבחון לא מעט נקודות מבט על מנת לוודא שכל מה שהלקוח רוצה ומצפה יהיה קיים בבית החדש ואין זה מספיק רק לדמיין איך ייראה כל חדר וכל חלל. חלק בלתי נפרד מהתהליך של תכנון בית הוא שירות מקצועי של הדמיות תלת מימד לבתים, שבעזרתן אפשר לראות את הבית גם מבפנים וגם מבחוץ, גם מקרוב וגם בראייה מרחוק יותר וכך לקבל החלטות בנוגע להמשך תהליך התכנון. אנשי המקצוע, בעזרת הניסיון העשיר שלהם והעיניים המקצועיות שלהם יוכלו לראות ולהבין האם יש מה לשפר או לתקן.

    מתי צריך לבצע הדמיות תלת מימד לבתים?

    תהליך של תכנון בית פרטי אינו תהליך פשוט או קצר ויש בו כמה וכמה שלבים. כל חדר וכל חלל צריך להיות מתוכנן ומעוצב על פי הרצון של הלקוח, כמו גם על פי השימוש בו. לאחר שמתכננים ובוחנים לעומק כמה וכמה אפשרויות צריך לראות הדמיה של איך זה ייראה בעתיד, כלומר בסיום התהליך. בדיוק לשם כך קיימות הדמיות תלת מימד לבתים שדרכן רואים את הבית מקרוב ומרחוק, אפשר להתמקד בכל הבית כולו או באזורים מסוימים שבו ובעצם לדמות איך ייראה הבית והאם תהליך התכנון תואם את הציפיות והרצונות.

    החשיבות של הדמיות מקצועיות לתהליך העבודה

    אי אפשר לתכנן ולבנות או לעצב בית שלם בלי לבחון מדי פעם את ההדמיות שלו ואת איך שייראה הפרויקט בסיום. רק כך אפשר להמשיך ולקבל החלטות וכמובן להבין שאכן התהליך מתקדם על פי הציפיות. הדמיות תלת מימד לבתים מבוצעות במהלך הפרויקט לפחות פעם אחת וכמובן בסיום, לאחר שמסיימים לבצע את התכנונים של כלל החדרים, החללים והאזורים של הבית. בדרך זו אפשר לדעת שהפרויקט יתקבל בדיוק כמו שהלקוח צריך ורוצה. לפני שהאדריכל או המעצב ייתן אור ירוק – הוא יבחן את ההדמיה לעומק.

    דרושה לכם הדמיה תלת מימדית? בסטודיו וידה תוכלו לקבל שירותי הדמיות לכל הצרכים ברמה גבוהה ומקצועית.

    מידע נוסף בנושא

    כמה מבטים להדמיה

    מקובל לבצע הדמיות תלת מימד לבתים מכמה זוויות וכיוונים. כך למשל על מנת להציג נכס מסוים למכירה רצוי מאוד שתהיינה כמה המחשות זמינות להצגה בפגישה: פנים וחוץ. לרוב ההזמנה תכלול שני מבטי פנים ושני מבטי חוץ. כדי לבצע הזמנה של הדמית תלת מימד שתענה על הצרכים שלכם תוכלו לפנות לסטודיו וידה אשר עומד לרשותכם לצרכי הדמיה של נכסי נדל"ן ועוד. הסטודיו נוסד על ידי מעצב הפנים וצלם האדריכלות יוסי אורנשטיין לפני למעלה מעשור וצבר וותק בשוק.

    הדמיות תלת מימד לבתים בצורה מקצועית

    כדי להמחיש תוכנית אדריכלית וגם כדי לשווק אותה יש צורך בהדמיות. הדמיות תלת מימד לבתים הן הדרך הטובה ביותר להמחיש ללקוח או לרוכשים פוטנציאליים כיצד ייראה הנכס אחרי עיצוב או שיפוץ, או במצב של בנייה מאפס. אבל חשיבות נוספת היא החסכון הכספי. כך, ההדמיה מאפשרת להבחין בשלב מוקדם בפערים או בשינויים שיש לבצע. אלמלא ההדמיה הצורך בשינויים הללו או הפער בין המצוי לרצוי היו באים לידי ביטוי רק בשלב מתקדם יותר של הפרויקט, כאשר אז האפשרות לבצע שינויים תהיה יותר מוגבלת ויותר יקרה. כדי לחסוך זאת חשוב לבצע הדמיות.  כך למשל תוכלו להיעזר בשירותיו של סטודיו וידה אשר יכין עבורכם הדמית תלת מימד לבית, הדמיות חוץ ופנים, ועוד.

    בסיסי או פוטוריאליסטי – הדמיות תלת מימד לבתים

    הדמיות תלת מימד לבתים יכולות להתבצע או בצורה בסיסית לפי צרכי הלקוח, או באיכות של פוטוריאליזם. במידה ומדובר בהפקת תדמיתית לנכס שעומד למכירה או לפרויקט נדל"ני, הרי שיש צורך באיכות פוטוריאליסטית. איכות כזו מאפשרת לרדת לפרטי פרטים והיא שימושית לאדריכלים, יזמים ומשווקים אשר עושים שימוש בהדמיה ככלי שיווקי והצגתי ללקוחות. הדמיה בסיסית ממוקדת יותר לצרכים של המחשה אדריכלית או לתיאומים שונים בין הספקים. היא איננה כוללת ירידה לפרטים מבחינת צבעים, מרקמים, חומרים ועוד – שיש בהדמיה פוטוריאליסטית. כמובן שישנו גם הבדל במחיר כאשר הדמיה פוטוריאליסטית היא יקרה יותר, ומשך הביצוע שלה הוא ארוך יותר. חשוב  מאוד לבחור את סוג ההדמיה שמתאימה לצרכים שלכם.

    logo

    עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




      שירותים נוספים

      תכניות מכירה

      תכניות מכירה מהוות כלי עזר יעיל במכירת דירות ובתים. הן מוצגות בקנה מידה של התוכנית האדריכלית. כל אחת כוללת את הנתונים הבסיסיים של המבנים. כמו כן, מוסיפים גם ריהוט, פריטי נוי ופריטים אחרים המופיעים בתרשימים המקוריים המוגשים על ידי הבעלים. חברת "סטודיו...
      לפרטים נוספים

      עיצוב בית בצורה חכמה עם הדמיות תלת מימד

      בין אם כדי למנוע אי נעימות של רצוי לעומת מצוי בפני הלקוחות שלכם, ובין אם כדאי לבצע בחינה של אפשרויות עיצוביות שונות בחלל – אתם זקוקים להדמיות פנים. הדמיות עבור חלל פנים, מאפשרות לכם להמחיש ולהציג ללקוחות שלכם כיצד תיראה התוצאה הסופית של העיצוב, וכך ל...
      לפרטים נוספים

      הדמיות עיצוב פנים

      הדמיה המשלבת עיצוב פנים, היא שימושית מאוד כאשר מעצבים מחדש בית קיים, או כאשר מעצבים לראשונה נכס חדש כמו בית או משרדים. הדמיות עיצוב פנים מאפשרות לכם לדעת בצורה מדייקת מה יהיה המראה של כל אחד מחדרי הבית, כמו גם הסלון, המטבח, הגינה וחללים נוספים. הדמיו...
      לפרטים נוספים

      ההדמיה שלכם במרחק הודעה


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי