סטודיו וידה

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




    הדמיות עיצוב פנים

    הדמיה המשלבת עיצוב פנים, היא שימושית מאוד כאשר מעצבים מחדש בית קיים, או כאשר מעצבים לראשונה נכס חדש כמו בית או משרדים. הדמיות עיצוב פנים מאפשרות לכם לדעת בצורה מדייקת מה יהיה המראה של כל אחד מחדרי הבית, כמו גם הסלון, המטבח, הגינה וחללים נוספים. הדמיות כאלו שימושיות מאוד משום שהן מאפשרות לבצע שינויים רבים במהירות וביעילות, מבלי ליצור המתנה וציפייה לתוצאה הסופית שעלולה לעתים לא לעלות בקנה אחד עם הציפיות והדמיון של הלקוח. בתוכנות ההדמיה של עיצוב פנים ניתן בקלות לשלב רהיטים ואובייקטים שונים, כדי לקבל תוצאה מקסימאלית מבחינה ההדמיה. עם סטודיו וידה, של מעצב הפנים וצלם האדריכלות יוסי אורנשטיין, יספקו לכם מענה מקצועי להדמיות נדל"ן ולסוגי הדמיות נוספות.

    יתרון ענק  – הדמיות עיצוב פנים

    אחד היתרונות החשובים ביותר של הדמיות עיצוב פנים, הן קיצור לוחות הזמנים ומניעת פערים בין המעצבים לבין הלקוחות שלהם. ההדמיה מאפשרת ללקוח ישר לראות לנגד עיניו את התוכני העיצובית, מבלי הצורך להמתין למעצב או למעצבת שיכינו את התוכנית. רק אחרי שהלקוח מאשר את ההדמיה – המעצב יוצא לדרך ומכין תכנית מפורטת. וזה לא הכל – ההדמיה מאפשרת תוך כדי תנועה שלנות את התוכנית, להחליף צבעים ומרקמים, לשנות מיקום של אובייקטים בהתאם לאילוצי המבנה, ועוד. שירותי הדמית עיצוב פנים מוזמנים על ידי מעצבי פנים והן על ידי הלקוחות שלהם.

    בטחון ורוגע ללקוח

    לקוחות שהם בטוחים ורגועים, הם לקוחות שקיבלו לידם הדמית עיצוב פנים. כך הם רואים לנגד עיניהם אם התוצר הסופי, והם לא צריכים להיות טרודים בניסיונות של דמיון. הדמיות עיצוב פנים ניתן לבצע בצורה מקצועית ואמינה בסטודיו להדמיות אדריכליות. חשוב לדעת שלהדמיית עיצוב פנים ישנן בכל זאת מגבלות. כך למשל ההדמיה לא מאפשרת לשבץ כל רהיט שרוצים, אלא ניתן לשלב רהיטים או פריטים שקיימים בקטלוג התוכנה או בצורה אבסטרקטית. זה כמובן לא מייתר את הצורך בהדמיית עיצוב פנים, ותוכלו בעזרת סטודיו וידה של המעצב וצלם האדריכלות יוסי אורנשטיין, להחזיק בידיכם הדמיה עיצובית מדויקת ואיכותית.

    הדמיות עיצוב פנים

    עיצוב פנים הוא התחום שבו מתאימים את העיצוב והמיקום של חפצים או רהיטים על פי עקרונות שונים כמו הטעם האישי של הלקוח, השימוש או המהות בחלל המעוצב, נתונים פיזיים שלו ואתגרים כאלה ואחרים שקיימים במקום. הדמיות עיצוב פנים נדרשות על מנת להציץ על סיום הפרויקט וגם כדי לבחון לעומק האם התכנונים שבוצעו עד כה מתאימים לצרכים והדרישות או שמא צריך לבצע שינויים או חשיבה מחודשת. כיום אנשי המקצוע עובדים עם תוכנות הדמיה מקצועיות ומדויקות מאד וכך הלקוח יכול לראות איך ייראה החלל לאחר סיום העיצוב וכך לקבל החלטה האם להמשיך בתכנון המקורי או שאולי כדאי לשנות את הלך המחשבה.

    החשיבות של ביצוע הדמיות עיצוב פנים בצורה מקצועית

    כיום אין כמעט איש מקצוע מתחום עיצוב הפנים או האדריכלות שלא עובד עם תוכנות לביצוע הדמיות וכך מסייע ללקוחות שלו למצוא את הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לעצב כל חלל שהם מעוניינים לעצב על פי דרישות או צרכים כאלה ואחרים. ביצוע הדמיות עיצוב פנים החל יחסית מאוחר יותר, שכן גם אדריכלים וגם מעצבי פנים הבינו את הפוטנציאל שיש בתוכנות אלה לא רק לשם הדמיה של בנייני או אתרי עבודה אלא גם לצרכי עיצוב פנים. במקום לדמיין או לשער מה תהיה התוצאה הסופית או איך היא תיראה – פשוט רואים אותה מול העיניים באמצעות ההדמיה.

    השירותים המתקדמים לטובתם של אדריכלים ומעצבי פנים

    יש אנשי מקצוע שיש להם את האפשרות לבצע הדמיות עיצוב פנים בעצמם ולעומתם יש כאלה שיפנו אל סטודיו חיצוני לשם כך. הם מכירים את התוכנות ויודעים איך לעשות בהן את השימוש הטוב ביותר אך ללא ספק כאשר הם בעצמם נעזרים באנשי מקצוע שמציעים גם שירותי הדמיה משיקים או היקפיים הרי שהתוצאה עבור הלקוח תהיה הרבה יותר מדויקת וקרובה למציאות, מה שיאפשר לקבל את ההחלטות הנכונות עבורו.

    סטודיו וידה – שירותים מקצועיים ומתקדמים של הדמיות דו ותלת ממד, סרטוני שיווק לעסקים או מוצרים, VR וכל מה שהאדריכל או מעצב הפנים צריך בשביל שירותים מעולים.

    logo

    עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




      שירותים נוספים

      תכניות מכירה

      תכניות מכירה מהוות כלי עזר יעיל במכירת דירות ובתים. הן מוצגות בקנה מידה של התוכנית האדריכלית. כל אחת כוללת את הנתונים הבסיסיים של המבנים. כמו כן, מוסיפים גם ריהוט, פריטי נוי ופריטים אחרים המופיעים בתרשימים המקוריים המוגשים על ידי הבעלים. חברת "סטודיו...
      לפרטים נוספים

      עיצוב בית בצורה חכמה עם הדמיות תלת מימד

      בין אם כדי למנוע אי נעימות של רצוי לעומת מצוי בפני הלקוחות שלכם, ובין אם כדאי לבצע בחינה של אפשרויות עיצוביות שונות בחלל – אתם זקוקים להדמיות פנים. הדמיות עבור חלל פנים, מאפשרות לכם להמחיש ולהציג ללקוחות שלכם כיצד תיראה התוצאה הסופית של העיצוב, וכך ל...
      לפרטים נוספים

      אנימציה תלת מימד לנדל"ן

      לא תוכלו לשווק בצורה טובה ונכונה פרויקט נדל"ן, אם אין לכם הדמיות מתאימות. הדמיות נדל"ן שימושיות עבור מעצבים, אדריכלים, אנשי שיווק והן עבור מעצבי פנים. ההדמיות הן המחשה ויזואלית של הפרויקט והן נחוצות לתהליכי מכירה – על מנת שהלקוח המתעניין יבין על מה ה...
      לפרטים נוספים

      ההדמיה שלכם במרחק הודעה


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי