סטודיו וידה

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




    הפקת הדמיות פנים וחוץ פוטו-ריאליסטיות

    הדמיות פוטוריאליסטיות אשר יוצר סטודיו וידה מתגאות ברמת גימור גבוהה כל כך, עד כי נדמה וההדמיה הינה למעשה צילום של המבנה מבפנים או מבחוץ. הסטודיו פועל תחת ניצוחו של יוסי אורנשטיין, בוגר המסלול האקדמי המכללה למנהל, בעל תואר ראשון בעיצוב פנים (B.DESIGN (INT וצלם אדריכלות, ומעניק את שירותיו המקצועיים בתחום התלת מימד, הדמיות אדריכליות, סרטוני תדמית ושיווק, זאת בהתאמה מדויקת לכל העדפות ודרישות הלקוח.

    באמצעות הדמיות פנים וחוץ פוטו-ריאליסטיות, ניתן יהיה לסייע בתהליך הבניה כמו גם בעיצוב הפנים. בהתאם להנחיות הגורמים הרלוונטיים, ניתן יהיה להכין את ההדמיה כראוי – בין אם הם מיועדים לשיווק, למכירה או לפיתוח. לקבלת מידע נוסף על נושא זה, ניתן לפנות אל סטודיו וידה. סטודיו זה נוסד בשנת 2010 על ידי יוסי אורנשטיין – בוגר המסלול האקדמי המכללה למנהל, ובעל תואר ראשון בעיצוב פנים B.Desgin (INT). כל פרויקט בו לוקח הסטודיו חלק, מושקע מאמץ, חשיבה ושימת דגש על כל פרט ופרט. זאת ועוד, בכדי לספק ללקוחות את המענה הדרוש.

    להפיק את ההדמיה כראוי ולמטרה המתאימה 

    רווקים, זוגות צעירים ומשפחות מבקשים לקחת את הצעד הבא בחייהם – ולעבור לדירה מרווחת; חלל מגורים שיענה על הצרכים שלהם במלואם. לשם כך, הם יפעלו בהתאם למספר פרמטרים משמעותיים עבורם. במקביל, וכדי להבין היטב האם הבניין בכלל והדירה בפרט ישרתו אותם נאמנה, רצוי להציג בפניהם הדמיות פנים וחוץ פוטו-ריאליסטיות. 

    להדמיות אלו יתרונות רבים, כאשר בין היתר הן מאפשרות לגורמים הרלוונטיים להביט היטב במבנה – ולהתרשם ממנו. כלומר, מדובר בפתרון המציג את החלל המדובר באופן המציאותי ביותר, וממחיש את הדרך בה תראה הדירה והנכס כולו. מדובר בחוויות צפייה מרשימה מהמעלה הראשונה; שירות אותו מספק סטודיו וידה למגוון רחב של לקוחות. הפקת ההדמיה תתבצע לפי ההנחיות השונות, ובהתאם למטרה לשמה היא נוצרת. 

    ללוות את תהליך העבודה במקצועיות הדרושה

    סיורים ווירטואליים, יצירת סרטון שיווקי עבור הפרויקט בבניה וכן הלאה – צוות סטודיו וידה ישמח לסייע לכם לאורך כל תהליך העבודה. 

    logo

    עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




      שירותים נוספים

      הדמיות מוצר

      אם יש משהו שמשותף לכל קהלי הלקוחות שיש הוא עצם העובדה שכולם שואפים לדעת בדיוק מה הם רוכשים או עתידים לקבל תמורת כספם. במידה ואתם שואפים ליצור הדמיית מוצר, בהחלט הגעתם למקום הנכון. הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, היום אפשר לספק ללקוחות את התמונה ה...
      לפרטים נוספים

      מיתוג נדלן

      נדלן הוא אחד הנושאים החמים ביותר היום. במקביל לפרויקטים רבים של בנייה ברחבי הארץ, לקוחות ומשקיעים מחפשים לקנות את הנכס הנכון שיהיה להם מדהים לגור בו, או שיהיה להם הכי נכון להשקיע בו. על מנת למשוך לקוחות להשקיע או לקנות את הנכס שלכם, בראש ובראשונה חשו...
      לפרטים נוספים

      סרטי אנימציה אדריכליים

      בזכות סרטי אנימציה אדריכליים, ניתן יהיה להציג את פרויקט הבניה כראוי ובאופן המדויק ביותר. השנים האחרונות הביאו עמן בשורה של ממש בתחום הנדל"ן, כאשר בערים רבות ברחבי הארץ ניתן לראות פרויקטים שונים בתהליכי בניה מתקדמים. כאשר מגיעה העת לשווק את הפרויקט או...
      לפרטים נוספים

      ההדמיה שלכם במרחק הודעה


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי