סטודיו וידה

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




    סטודיו וידה - לבחור בנו

    סטודיו וידה – הבחירה הנכונה

    הסטודיו נוסד בשנת 2010 ע"י יוסי אורנשטיין, בוגר המסלול האקדמי המכללה למנהל, בעל תואר ראשון בעיצוב פנים (B.DESIGN (INT וצלם אדריכלות. סטודיו וידה חברה בעלת ניסיון רב בתחום התלת-מימד, הדמיות אדריכליות, סרטוני תדמית ושיווק. הסטודיו הינו צעיר ודינאמי ומורכב מצוות מוכשר, אשר מתמחה בכל התחומים. אנו משתמשים בכלים ובטכניקות המתקדמות ביותר בשוק, תוך השמת דגש על כל פרט ופרט על מנת לייצר עבורכם את הפרויקט המושלם.

    למה דווקא אנחנו?

    זמן

    אנו בסטודיו וידה מודעים ללוח הזמנים הלחוץ שלכם ולכן אנו מתחייבים לעבודה מהירה ואיכותית ללא פשרות.

    איכות

    אנו בסטודיו וידה מחויבים לתהליכים קפדניים ומדוקדקים. בכדי ליצור הדמיה פוטוריאליסטית אנו מטפלים בכל המאפיינים ההכרחיים כגון: תאורה, טקסטורות, קומפוזיציה ועוד. חשוב לציין שאנו חותרים למצוינות, יצירתיות ואיכות ללא פשרות.

    שקיפות

    אנו בסטודיו וידה מאמינים בכנות כדרך מובילה להצלחה. אנו קשובים לצרכי הלקוח מתחילת הפרויקט ועד לסיומו.

    התאמה

    אנו בסטודיו וידה מתחייבים לבצע התאמה מלאה לצורכי הפרויקט, בין אם מדובר בהדמיות סטילס, תכניות מכירה, סרטון שיווקי ואנימציית מוצר ועוד.

    התחדשות

    סטודיו וידה מתמחים בהפקת מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, תוך התחדשות מתמדת וחיזוק המיומנויות המקצועיות שלנו. אנו מקפידים להתעדכן וללמוד טכנולוגיות, מגמות ופיתוחים עכשוויים ועתידיים.

    תמחור

    אנו בסטודיו וידה מאמינים בשקיפות מלאה מבחינת תמחור. לקוחותינו יקבלו הגדרה מאוד מדויקת למה שכלול במסגרת התמחור ואילו שינויים עשויים לגרור עלויות נוספות במידה ויידרשו.

    logo

    עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




      שירותים נוספים

      תכניות מכירה

      תכניות מכירה מהוות כלי עזר יעיל במכירת דירות ובתים. הן מוצגות בקנה מידה של התוכנית האדריכלית. כל אחת כוללת את הנתונים הבסיסיים של המבנים. כמו כן, מוסיפים גם ריהוט, פריטי נוי ופריטים אחרים המופיעים בתרשימים המקוריים המוגשים על ידי הבעלים. חברת "סטודיו...
      לפרטים נוספים

      עיצוב בית בצורה חכמה עם הדמיות תלת מימד

      בין אם כדי למנוע אי נעימות של רצוי לעומת מצוי בפני הלקוחות שלכם, ובין אם כדאי לבצע בחינה של אפשרויות עיצוביות שונות בחלל – אתם זקוקים להדמיות פנים. הדמיות עבור חלל פנים, מאפשרות לכם להמחיש ולהציג ללקוחות שלכם כיצד תיראה התוצאה הסופית של העיצוב, וכך ל...
      לפרטים נוספים

      הדמיות עיצוב פנים

      הדמיה המשלבת עיצוב פנים, היא שימושית מאוד כאשר מעצבים מחדש בית קיים, או כאשר מעצבים לראשונה נכס חדש כמו בית או משרדים. הדמיות עיצוב פנים מאפשרות לכם לדעת בצורה מדייקת מה יהיה המראה של כל אחד מחדרי הבית, כמו גם הסלון, המטבח, הגינה וחללים נוספים. הדמיו...
      לפרטים נוספים

      ההדמיה שלכם במרחק הודעה


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי