סטודיו וידה

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




    סיור וירטואלי של 360° בחלל

    באמצעות סיור וירטואלי של 360 מעלות בחלל, ניתן להציג כל סוג של חלל – בבירור, בדיוק ובאופן האמין והמיטבי ביותר. מתעניינים בדירה או בבית למכירה? עם הסיור הווירטואלי תוכלו להתרשם לטובה מהנכס המדובר. מהצד השני, וכדי ליצור את הסרטון המקצועי ביותר, על המומחים בתחום להשקיע את מרב המאמצים. לקבלת מידע נוסף על יצירת הסיור הווירטואלי, יש לפנות אל סטודיו וידה. סטודיו זה נוסד על ידי יוסי אורנשטיין, בוגר המסלול האקדמי המכללה למנהל, בעל תואר ראשון בעיצוב פנים B.Design (INT) וצלם אדריכלות. 

    ליצור סיור וירטואלי למגוון מטרות 

    רכישת דירה או בית חדש היא משימה לא פשוטה. עם זאת, כיום ישנם האמצעים להקל על התהליך – כאשר יצירת סיור וירטואלי של 360 מעלות בחלל הוא פתרון נפוץ. באמצעות הסיור הווירטואלי, ניתן לאפשר ללקוחות לנוע ולנווט בין שלל נקודות הצילום שהוגדרו – ולהתרשם מהתמונה המוצגת. 

    לצד הצגת דירות ובתים פרטיים, הסיור הווירטואלי רלוונטי גם להצגת חנויות, פרויקטים בתחום הנדל"ן ועוד. על התוצאה הסופית להיות צבעונית, ייחודית ולדמות באופן המציאותי ביותר את החלל. זאת, בכדי למשוך את הצופה, לספק עבורו חוויה יוצאת דופן – ולשכנע אותו להתקדם בתהליך העבודה.

    הצוות של סטודיו וידה מתמחה ביצירת סיור וירטואליים מסוג זה – תוך שימוש בצילומי סטילס, הדמיות, צילומי ווידאו וכן הלאה. הכול, בכדי לספק את התוצר הרלוונטי והמקצועי ביותר. 

    לספק תוצר ייחודי 

    סיורים וירטואליים מוצגים, במקרים רבים, באמצעות משקפי מציאות – המספקים ללקוחות חוויה מציאותית. כמו כן, סיורים אלו כוללים גלריית תמונות, הדמיות ומפות – לצד קריינות וכן הלאה. בזכות המענה המתקדם שמספק סטודיו וידה, ניתן יהיה לספק תוצר ייחודי ויוצא דופן. 

    logo

    עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




      שירותים נוספים

      הדמיות מוצר

      אם יש משהו שמשותף לכל קהלי הלקוחות שיש הוא עצם העובדה שכולם שואפים לדעת בדיוק מה הם רוכשים או עתידים לקבל תמורת כספם. במידה ואתם שואפים ליצור הדמיית מוצר, בהחלט הגעתם למקום הנכון. הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, היום אפשר לספק ללקוחות את התמונה ה...
      לפרטים נוספים

      מיתוג נדלן

      נדלן הוא אחד הנושאים החמים ביותר היום. במקביל לפרויקטים רבים של בנייה ברחבי הארץ, לקוחות ומשקיעים מחפשים לקנות את הנכס הנכון שיהיה להם מדהים לגור בו, או שיהיה להם הכי נכון להשקיע בו. על מנת למשוך לקוחות להשקיע או לקנות את הנכס שלכם, בראש ובראשונה חשו...
      לפרטים נוספים

      סרטי אנימציה אדריכליים

      בזכות סרטי אנימציה אדריכליים, ניתן יהיה להציג את פרויקט הבניה כראוי ובאופן המדויק ביותר. השנים האחרונות הביאו עמן בשורה של ממש בתחום הנדל"ן, כאשר בערים רבות ברחבי הארץ ניתן לראות פרויקטים שונים בתהליכי בניה מתקדמים. כאשר מגיעה העת לשווק את הפרויקט או...
      לפרטים נוספים

      ההדמיה שלכם במרחק הודעה


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי