סטודיו וידה

עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




    תכניות מכירה בדו-מימד ובתלת-מימד

    על תוכניות מכר ואופן הייצוג שלהן

    כפי שצוין קודם לכן, תוכניות מכר הן למעשה ייצוג בקנה מידה של התכנית האדריכלית. את התכניות הללו ניתן יהיה להציג באופנים שונים, כאשר כל אחת מהן מאפשרת את שימת הדגש על יתרון אחר.

    • תכנית מכר דו ממדית – תכנית זו תציג את הדירה בצורה המסודרת ביותר. היתרון המשמעותי של תכנית זו יהיה באופן ההתאמה שלה לתכנית האדריכלית עצמה ולעמידה בקנה המידה של השרטוט המקורי. תכנית מכר דו ממדית יכולה להשתלב בצורה נהדרת לתצוגה על כל מדיום מודפס.
    • תכנית מכר תלת ממדית – תכנית זו תציג את המבנה בצורה ברורה ומעניינת. היתרון המשמעותי שלה טמון בעובדה כי היא מאפשרת לכל אדם, גם במישה ואינו מתמחה בשרטוטים אדריכליים, להבין בצורה פשוטה וקלה את החלוקה של המבנה ואת המרחבים השונים בו.

    חשוב לציין כי התכניות הללו חייבות להתאים בצורה מדויקת לתוצאה הסופית אשר תושלם על ידי הקבלן המבצע.

    אין ספק כי עבודתו של סטודיו וידה מתאפיינת בתשומת הלב המלאה גם לפרטים הקטנים ביותר. כך למעשה חברתנו מצליחה פעם אחר פעם ליצור את תכניות המכר וההדמיות הממוחשבות המדויקות והאיכותיות ביותר. הסטודיו שם דגש רב על עבודה איכותית ללא פשרות, דבר אשר מתאפשר הודות לצוות העובדים המקצועי והמיומן שלנו, כמו גם הכלים וטכניקות העבודה המתקדמות בהן אנו עושים שימוש. צרו קשר עם הסטודיו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם בכל.

    תכניות מכירה מהוות חלק משמעותי ובלתי נפרד בהצגתו של פרויקט המגורים בחדש בפניו של הלקוח בשלב המכירה. את הכנת תכניות המכירה הללו חייבים לבצע אנשי מקצוע אשר מכירים את תחום האדריכלות לעומקו ומתמחים ביצירת הדמיות ותכניות מכר איכותיות ומדויקות במיוחד. סטודיו וידה מזמין אתכם ליצור קשר כבר היום ולהבטיח לעצמכם וללקוחות שלכם את הייצוג במדויק ומרשים ביותר של הנכס אותו יצרתם או אתם עתידים ליצור.

    תכניות מכירה – דברים שכדאי לדעת

    בין אם אתם עוסקים בתחום האדריכלות מזה תקופה ארוכה ובין אם עדיין לא זכיתם להתעסק עם תכניות מכירה, מומלץ יהיה לעבור על הנקודות החשובות הבאות ולגלות מספק דגשים חשובים שכדאי לדעת בנושא:

    • התכניות האדריכליות נשלחות במייל ומהן נוצר עיצוב גרפי בהתאמה מדויקת לכל הפרטים הקטנים, לרבות המיקום של הקירות, החלונות והדלתות במקום.
    • בשלב הבא מצטרפים לתכנית המכר גם הרהיטים והפריטים השונים האחרים אשר ממוקמים בתרשים.
    • את התכניות הללו ניתן יהיה לקבל בייצוג דו ממדי או בייצוג תלת ממדי, זאת בהתאמה להעדפות שלכם.
    • התכנית התלת ממדית מאפשרת את הבנת המבנה על כל חלקיו גם במידה ואין אתם או הלקוחות שלכם מבינים בשרטוטים אדריכליים.
    • התכנית הדו ממדית מאפשרת ייצוג של תכנית המכירה בצורה מדויקת ונאמנה לקנה המידה. פרטים אשר יכולים להיות רלוונטיים בעבור הקונה הפוטנציאלי של הנכס.

    חלק חיוני בשיווק פרוייקטי בניה

    אין ספק כי תכניות מכירה הינן אמצעי וויזואלי חשוב וחיוני בתהליך השיווק של פרוייקטי בניה שונים. סטודיו וידה ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע ביצירת הייצוג הדו או תלת ממדי בו אתם מעוניינים. הצוות המקצועי והדינאמי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל ולספק את המענה המדויק ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא. הסטודיו יעמיד לרשותכם תכניות מכר צבעוניות ואיכותיות ברמה הגבוהה ביותר, זאת תוך התאמה מדויקת לצרכים שלכם. שירותיו של הסטודיו כוללים בין היתר גם יצירה של הדמיות ממוחשבות אשר יכולות אף הן לסייע בשיווק יעיל של הנכס שעתיד להיבנות.

    תכניות מכירה בדו-מימד ובתלת-מימד

    תכניות מכירה משמשות כאחד השלבים החשובים והמרכזיים ביותר בעת הצגת הפרויקט ללקוח. בשלב זה מציג איש המכירות דגם מציאותי ללקוח, בין אם של הדירה ובין אם של הבית. זאת, בטרם ירכוש הלקוח את הנכס. בשל כך, יש לבצע את תכנית המכירה באופן המקצועי ביותר – בדו-מימד או בתלת-מימד. למענה מקצועי בנושא, יש לפנות אל סטודיו וידה. לצד שירות מסוג זה, מספק צוות הסטודיו שירותים נוספים כדוגמת הדמיות מוצר, סיור וירטואלי של 360 מעלות בחלל, אנימציה וסרטונים שיווקיים, VR (מציאות מדומה) ועוד. 

    הכנת תכנית המכירה – לתרגם את התכנית לכדי התוצאה המקצועית

    הנה, מגיע אחד הרגעים המשמעותיים ביותר של כל זוג צעיר או משפחה: איתור הנכס המתאים, וליווי הפרויקט לאורך בנייתו. עם זאת, ובטרם תרכשו אותו בפועל, רצוי להביט בתכנית המכירה – ולהתרשם ממנה. כאשר אנו מדברים על תכניות מכירה בדו-מימד ובתלת-מימד, הכוונה היא לדגם מדויק ומציאותי המשקף בצורה ברורה את הנכס אותו מתכנן הלקוח לרכוש.

    על מנת ליצור את ההדמיה המדויקת ביותר, יש לפנות אל סטודיו וידה. צוות הסטודיו מתמחה בשירות מסוג זה. צוות העובדים מנוסים יקדיש את מלוא תשומת הלב לכל שלב בתהליך העבודה. הכול, בכדי לענות על ציפיות מזמין ההדמיה. החל מקבלת התכניות האדריכליות ועד התרגום שלהן לכדי העיצוב הגרפי – תתקבל התוצאה המרשימה ביותר.

    לסיכום

    לצורך הכנת תכנית מכירה מקצועית, אתם מוזמנים לפנות אל סטודיו וידה. סטודיו זה נוסד בשנת 2010 על ידי יוסי אורנשטיין, בוגר המסלול האקדמי המכלל למנהל, ובעל תואר ראשון בעיצוב פנים B.Desgin (INT). כמו כן, צוות הסטודיו משתמש בכלים ובטכניקות העבודה המתקדמות ביותר בשוק. 

    logo

    עכשיו כשאתם כבר מכירים אותנו השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם




      שירותים נוספים

      הדמיות מוצר

      אם יש משהו שמשותף לכל קהלי הלקוחות שיש הוא עצם העובדה שכולם שואפים לדעת בדיוק מה הם רוכשים או עתידים לקבל תמורת כספם. במידה ואתם שואפים ליצור הדמיית מוצר, בהחלט הגעתם למקום הנכון. הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, היום אפשר לספק ללקוחות את התמונה ה...
      לפרטים נוספים

      מיתוג נדלן

      נדלן הוא אחד הנושאים החמים ביותר היום. במקביל לפרויקטים רבים של בנייה ברחבי הארץ, לקוחות ומשקיעים מחפשים לקנות את הנכס הנכון שיהיה להם מדהים לגור בו, או שיהיה להם הכי נכון להשקיע בו. על מנת למשוך לקוחות להשקיע או לקנות את הנכס שלכם, בראש ובראשונה חשו...
      לפרטים נוספים

      סרטי אנימציה אדריכליים

      בזכות סרטי אנימציה אדריכליים, ניתן יהיה להציג את פרויקט הבניה כראוי ובאופן המדויק ביותר. השנים האחרונות הביאו עמן בשורה של ממש בתחום הנדל"ן, כאשר בערים רבות ברחבי הארץ ניתן לראות פרויקטים שונים בתהליכי בניה מתקדמים. כאשר מגיעה העת לשווק את הפרויקט או...
      לפרטים נוספים

      ההדמיה שלכם במרחק הודעה


        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי